български
 
 

 
Вие сте тук: начало / Общи условия
 
 

Общи условия на ПБ Мениджмънт

 
 
Преди да се опитате да прочетете тези файлове, трябва да се уверите че имате инсталиран Adobe Acrobat Reader, който може да свалите безплатно от (Adobe Acrobat Reader)
 
 
 

Общи условия за ползване на сайта

 
 

Настоящите условия са предназначени за регулиране на отношенията между "ПБ Мениджмънт" ЕООД, ЕИК: 203064483 ("ПБ Мениджмънт") и потребителите, наричани по-долу "Клиенти", във връзка с предоставяната услуга за онлайн резервация на пътуване ("Услугата").

  1. Видове резервации според избора на начин на плащане
    1. Гарантирана резервация
      При незабавно плащане, извършено с кредитна или дебитна карта, резервацията се счита за гарантирана.
      Резервацията е невалидна, когато не е постъпило плащане, поради сгрешени данни или недостатъчна наличност в картата.
    2. Негарантирана резервация
      Забавено плащане (отложено), при което има изчакване, за да бъде потвърден паричния превод, се счита за негарантирана резервация.
      Резервацията е негарантирана, когато се избере плащане по банков път.
      В рамките на 72 часа от момента на резервацията, в сметката на ПБ Мениджмънт трябва да има постъпление на сумата за резервацията. Ако в указания срок бъде установено постъпление, резервацията става гарантирана, в противен случай, резервацията автоматично се анулира.
    Важно: Плащането се отчита в момента на постъпление на сумата в сметката на ПБ Мениджмънт, а не от датата на платежното нареждане. Моля, да имате предвид забавянето при междубанкови преводи, за да сте сигурни, че сумата ще постъпи в сметката навреме.
  2. Как да направите резервация.
    1. Стъпка 1: Клиентът следва да избере място на качване и място на слизане, маршрут за пътуване в системата за резервации, след което да избере курс, с който желае да пътува, превозно средство (вид МПС, размер), брой пътници, следва да натисне "търси".
    2. Стъпка 2: Клиентът следва да избере типа каюта, в която желае да пътува и да натисне "продължете и персонализирайте вашето пътуване".
    3. Стъпка 3: Клиентът следва да въведе трите си имена на латиница, електронен адрес и телефон за обратна връзка, данни от документа за самоличност, с който ще пътува и параметри на автомобила (ако е отбелязал такъв), следва да натисне "продължете и персонализирайте вашето пътуване"
    4. Стъпка 4: Клиентът следва да избере начин за плащане:
      1. С кредитна или дебитна карта
      2. Банков превод

        За да продължи клиентът трябва да е прочел и да се е съгласил с Условията за ползване и Общите Условия (Общи условия за превоз на пътници (PDF) and Общи условия за превоз на товари (PDF)). Съгласието става, като се постави отметка в полето "Прочетох и съм съгласен Условията за ползване и Общите Условия."
        В дясната част на екрана се изобразява сумата за плащане, както и детайлна информация за резервацията.
      1. При плащане с кредитна или дебитна карта, клиентът се прехвърля към системата на БОРИКА. Клиентът следва да въведе вида на картата, номера й, дата на изтичане и код на картата (CVV) и да натисне бутон "плати сега". Въвеждането и проверката на данните, става в системата на БОРИКА.
        Ако плащането е успешно, ще получите съобщение с номер на резервацията.
      2. При плащане с банков превод клиентът получава номер на резервацията, данни на фирмата, сумата за плащане и крайния срок, в който парите трябва да постъпят в сметката.
      Важно: Ако до крайната дата не постъпи сумата за плащане в сметката на фирмата, резервацията се анулира автоматично.
      След като заплащането бъде гарантирано, клиентът ще получи електронно съобщение с потвърждение и номер на резервацията на електронния адрес, посочен от Вас.
      При плащане по електронен път ПБ Мениджмънт не събира и не съхранява информация от Вашата кредитна карта.
      Клиентът следва да има предвид, че за всеки отделен случай, ще се прилагат съответните правила за таксите и комисионните на банката-картодържател във връзка с всяка транзакция.
  3. Промяна и Анулиране на резервация.
    Веднъж направена онлайн резервация може да бъде променена/отменена съгласно Общите условия, публикувани на адрес Общи условия за превоз на пътници (PDF).

    В случай че е извършено онлайн плащанe, за което впоследствие:
    1. е получено оспорване от легитимирания картодържател и/или от банката – издател на картата
    2. или
    3. е получен сигнал за възможни неправомерни действия при плащането от Банката/Борика
    ПБ Мениджмънт има право да анулира издаденото електронно потвърждение. Същият има право да търси отговорност от Клиента според законите на Република България.
  4. Обратна връзка
    За групови резервации, моля свържете се с нас:
    Телефон: 00359 56 871 628, 00359 56 871632
    DDrajev@portbulgariawest.com
    RIvanov@portbulgariqwest.com